Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Markus Hallberg 1 jun, 18:14
Ska jag som är värd för veckan bemanna kiosken vid A-matcher?
Louise Wikström 1 jun, 19:25
Nej, det gör de andra 4 som satt upp sig på kiosktjänst. Men ni får komma överens om överlämning av nyckel - om inte extra nyckel finns att få av Moa/Eva..?
Markus Hallberg 2 jun, 06:45
Jag låser upp i god tid innan samt låser när det är över. Tack för svar!