Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Kajsa Lunde 8 maj, 15:46
En liten fråga som från en som är lite ny i sammandrags svängen, sista matchen som tbis Vit har är mot tbis röd men de spelar även samma match 12.20. Är det så att man möter samma lag? 😊
Eric Andréasson 8 maj, 16:06
Ja, vi såg det. Spelschemat i den gruppen lämnar en del att önska. Men vi har påpekat det och hoppas att det kan justeras något. Men kommer nog inte få någon info innan söndag, så vi får se då.
Kajsa Lunde 8 maj, 16:20
Okej då får vi se hur det blir på söndag! 😊 tack för svar !
Jim Olsson 8 maj, 22:12
Rätta mig om jag har fel, men jag tror att 14:00 ska vara tbis röd mot his svart och tbis vit mot skoftebyn vit.
Louise Wikström 8 maj, 22:25
Ja det är märkligt. Edet blå har 5 st matcher. TBIS svart har bara 3 vad jag kan se.. Vi får hålla det öppet att det kan bli justeringar helt enkelt låter det som.